FANDOM

Selamat datang ke Wiki The Loud House

The Loud House
Pusat maklumat mengenai siri The Loud House dibuat khas oleh peminat untuk peminat!

Sebelum menyunting, sila baca dasar wiki untuk mengetahui peraturan dan larangan di wiki ini. Terdapat 35 rencana di wiki ini.

Laman ini tiada hubungan rasmi dengan pihak Nickelodeon, iaitu pencipta dan pemilik The Loud House.

Tentang The Loud House

Di bandar fiksyen Royal Woods, Michigan, Lincoln Loud adalah satu-satunya lelaki dan anak-anak tengah dalam keluarga sebelas anak-anak. Beliau mempunyai sepuluh saudari perempuan dengan keperibadian yang tersendiri: anak sulung yang sering bertonjol Lori; pecandu fesyen kekok Leni; pemuzik Luna; pelawak Luan; atletik Lynn; goth suram Lucy; kembar polar Lana dan Lola; budak perempuan genius Lisa, dan bayi Lily. Lincoln kadang-kadang memecah dinding keempat untuk menjelaskan kepada penonton keadaan kacau dan perhubungan saudara dari rumah tangga, dan terus merancang rancangan untuk menjadikan hidupnya lebih baik di rumah.

Selanjutnya...

Sertai Kami!

Kini terdapat 35 rencana dan 104 fail.

Kami mengajak ANDA untuk turut menyumbang kepada wiki ini!

Mula-mula sekali, berdaftar untuk membuka akaun peribadi, atau log in jika sudah mempunyai akaun.

Jika anda pengguna baru Wikia, sila bermula dengan pautan-pautan di atas. Jika anda sudah berpengalaman dalam menyunting dan mahu menyumbangkan sebuah rencana mengenai The Loud House, sila ciptakan di dalam petak di bawah:

Sekitar Wiki

Lagu Tema

The Loud House Official Theme Song HQ

The Loud House Official Theme Song HQ

Tinjauan: Musim

Musim kegemaran anda?
 
0
 
1
 
2

Tinjauan ini dibuka di 07:44 pada 2 Mac 2018, setakat ini 3 orang sudah mengundi.

Tinjauan: Watak

Watak kegemaran anda?
 
4
 
0
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Tinjauan ini dibuka di 08:08 pada 21 Disember 2017, setakat ini 5 orang sudah mengundi.

Tinjauan: Reaksi menoton The Loud House

Reaksi anda menoton The Loud House?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Tinjauan ini dibuka di 03:46 pada 20 Februari 2018, setakat ini 0 orang sudah mengundi.

Hub Fandom Animasi dan Komik Bahasa Melayu